Thursday, October 6, 2011

5th October 2011...

今天,
真的是我的世界末日了。
在一起一个多月了,
就在今天,
你又对我说了这两个字
 : " 分手 "。

你知不知道,
我有多伤心吗?
为你流过多少滴眼泪你知道吗?

我本来就应该放弃你 !
放弃你也许对我的生活更美好。

" 朋友都叫我不要不要,
 不要拿自己的幸福开玩笑 "

这句话说得一点都没有错。
最适合对我这些又笨,没脑筋的人说。

早就该知道你不会是个好男人,
也不会是个好情人 !

这一刻,
我真的醒了 !

说,
: " Can we still be friend ?
Because you're leaving and I'm leaving too.
We can be close friend. You can tell me anything
and I will also tell you anything. Ok ? "

Do you think I'm gonna say " Okay " ?!
I hate the guys like you !
I hate the guys who just used me !
I hate you !

I won't be friend with a JERK !
You're so cheap than a beggar !
You're nothing in my life now !
You're such a JERK !

I'm Idiot,
I'm Stupid,
But You're LIER !